Returnering

Politik for returnering
Når du handler hos Cashott, ønsker vi, at dine sko køb skal være en kilde til glæde og tilfredshed. Hvis du fortryder dit køb, gør vi returneringsprocessen så problemfri som muligt.

Du har 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer.

Ønsker du at reklamere over en fejl på en vare, bedes du kontakte os inden returnering.

Refusion
Hvis du fortryder dit køb, får du tilbagebetalt det beløb, du har betalt til os. Ved en eventuel værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes dette købsbeløb.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi betalingen modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder inden for 14 dage fra den dato, vi modtager skoene. Vi vil foretage en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet med Cashott.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget dine returnerede varer medmindre du har fremlagt dokumentation for at have returneret dem.

Du bærer risikoen for varerne fra tidspunktet, hvor du har fået dem leveret.

Returprocedure

  1. Udfyld den vedlagte returseddel med returårsag (det sætter vi stor pris på).
  2. Pak varen forsvarligt, gerne i den originale forsendelsespose.
  3. Påsæt den vedlagte returlabel.
  4. Send varen retur til: Cashott, Hydrovej 1, 6270 Tønder.

Bemærk, vi modtager ikke pakker uden direkte levering eller pakker sendt som efterkrav.

Krav til returnerede varer
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes unødig håndtering ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens type, egenskaber og funktion. Du må med andre ord prøve varen på samme måden som du ville prøve den i en fysisk butik. Varen skal returneres i original skoæske, ellers ses dette som en forringelse af varen.

Reklamation
Har du en reklamation, bedes du altid kontakte Cashott inden returnering. Send en mail til info@cashott.dk med købsbeviset, en beskrivelse af reklamationen samt billeder af eventuelle fejl eller mangler. Vi vil herefter vurdere, om reklamationen er berettiget.

Gebyr
Returhåndteringsgebyret er 30 kr. Dette fratrækkes refunderingen af dit beløb. Vi beder om din forståelse, da der er meget manuel håndtering forbundet med en returnering, og vores kolleger på lageret er meget omhyggelige.

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder en returlabel?
Svar: Hvis der mod forventning ikke er vedlagt en returlabel, kan du downloade en returlabel HER.
Spørgsmål: Kan jeg bytte til en anden størrelse eller vare?
Svar: Ja det kan du bestemt, såfremt varen eller størrelsen er tilgængelig, skriv blot til kundeservice på info@cashott.dk, og vi vil guide jer igennem ombytningen.
Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder en returformular?
Svar: Hvis der mod forventning ikke er vedlagt en returformular, kan du downloade en returformular HER.


Kundeservice kontakt
Fandt du ikke den info, du søgte her på siden? Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail: info@cashott.dk eller telefon: +4530901074. Vi er her for at hjælpe dig.