Returnering

Politik for returnering
Når du handler hos Cashott, ønsker vi, at dine sko køb skal være en kilde til glæde og tilfredshed. Hvis du fortryder dit køb, gør vi returneringsprocessen så problemfri som muligt.

Du har i alt 30 dages fortrydelsesret.

Det betyder at du har 16 dage fra varen er modtaget, til at give besked om du vil fortryde dit køb, og herefter 14 dage til at sende varen retur til os. Vi anbefaler at du udfylder returformularen og ligger i pakken og sender tilbage, så har du givet besked via formularen.

Ønsker du at reklamere over en fejl på en vare, bedes du kontakte os inden returnering.

Refusion
Hvis du fortryder dit køb, får du tilbagebetalt det beløb, du har betalt til os. Ved en eventuel værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes dette købsbeløb.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi betalingen modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger, (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder inden for 14 dage fra den dato, har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi vil foretage en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet med Cashott.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget dine returnerede varer medmindre du har fremlagt dokumentation for at have returneret dem.

Du bærer risikoen for varerne fra tidspunktet, hvor du har fået dem leveret.

Returprocedure

  1. Udfyld den vedlagte returseddel med returårsag (det sætter vi stor pris på).
  2. Pak varen forsvarligt, gerne i den originale forsendelsespose.
  3. Påsæt den vedlagte returlabel.
  4. Send varen retur til: Cashott, Hydrovej 1, 6270 Tønder.

Bemærk, vi modtager ikke pakker uden direkte levering eller pakker sendt som efterkrav.

Pris på retur fragt
Du kan benytte vedlagt returlabel, denne koster 30 kr. Dette fratrækkes refunderingen af dit beløb.

Krav til returnerede varer

Du hæfter kun for enhver værdiforringelse af varerne forårsaget af anden håndtering end den, der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Med andre ord må du prøve varen på samme måde, som du ville gøre det i en fysisk butik, men du har ikke lov til at tage den i brug.
Skoboksen anbefaler vi på det kraftigste IKKE bruges som forsendelsesæske. Hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget, kan det resultere i en værdiforringelse af varen.

Reklamation

Har du en reklamation, bedes du altid kontakte Cashott inden returnering. Send en mail til info@cashott.dk med købsbeviset, en beskrivelse af reklamationen samt billeder af eventuelle fejl eller mangler. Vi vil herefter vurdere, om reklamationen er berettiget.

Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder en returlabel?
Svar: Hvis der mod forventning ikke er vedlagt en returlabel, kan du downloade en returlabel HER.


Spørgsmål: Kan jeg bytte til en anden størrelse eller vare?
Svar: Ja det kan du bestemt, såfremt varen eller størrelsen er tilgængelig, skriv blot til kundeservice på info@cashott.dk, og vi vil guide jer igennem ombytningen.

Spørgsmål: Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder en returformular?
Svar: Hvis der mod forventning ikke er vedlagt en returformular, kan du downloade en returformular HER.


Kundeservice kontakt
Fandt du ikke den info, du søgte her på siden? Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail: info@cashott.dk eller telefon: +4530901074. Vi er her for at hjælpe dig.